Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

ΜΙΚΡΟΙ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ

ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΜΑ

Φίλοι μου αγαπημένοι γεια σας,
Δειλά δειλά έκανα και εγώ το ξεκίνημά μου στην οικογένεια των bloggers και θα προσπαθήσω μέσα από το δικό μου blog να σας ταξιδέψω στα μαγικά, υπέροχα μονοπάτια του νηπιαγωγείου...
Αν αισθάνεστε και εσείς παιδιά ή ακόμα και αν όχι, αφεθείτε ....και δείτε μέσα από τα παιδικά μάτια πως κατακτάται η γνώση με οδηγό πάντα τη φαντασία, το παιχνίδι, το τραγούδι, τη διάθεση για δημιουργία. 
Σας εύχομαι λοιπόν καλά και απάνεμα ταξίδια.

Ξεκινάω  με την πρώτη μου "σοβαρή" ανάρτηση που είναι το καινοτόμο πρόγραμμα το οποίο θα δουλέψουμε φέτος στο νηπιαγωγείο:


«Μικροί ντετέκτιβ της τέχνης εν δράσει»

 
Αφορμή μου δόθηκε για να ξεκινήσω την γνωριμία μας με τους ζωγράφους(σημ: είχε προηγηθεί ενημέρωση των παιδιών σχετικά με χρώματα και μίξεις, την έννοια ζωγράφος, ατελιέ,εργαλεία-αντικείμενα που χρησιμοποιεί, διαχωρισμός πίνακα ζωγραφικής και φωτογραφίας κλπ.)   η παρακάτω ρήση :
"Χρειάστηκε να γεράσω για να μάθω να ζωγραφίζω σαν παιδί" H. Miro 
Τι καλύτερο λοιπόν να ξεκινήσω με τον MIRO JUAN που πραγματικά τα έργα του είναι τόσο απλά που εύκολα θα μπορούσα να κεντρίσω το ενδιαφέρον των παιδιών μου.
Τους παρουσίασα λοιπόν έργα του καθώς και animation video και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τα έντονα βασικά χρώματα, το μαύρο περίγραμμα καθώς και με τα απλά  σχέδια. 

Στη συνέχεια τους έδειξα διάφορα έργα ζωγράφων αναμεσά τους και του Miro  και προσπαθήσαμε να βρούμε αυτά του Miro


 Σταθήκαμε στον συγκεκριμένο πίνακα: "Φιγούρα μπροστά από τον κόκκινο ήλιο


και τα παιδιά άρχισαν να τον μελετούν. Προσπα θήσαμε να καταλάβουμε τι μπορεί να είναι αυτός ο κόκκινος κύκλος μέσα στο μπλε φόντο. Μετά από πολλές διατυπώσεις όπου καταλήξαμε πως  είναι ήλιος (πραγματικά ακούστηκαν φοβερές ιδέες όπως κοκκινόψαρο μεσα στη θάλασσα, ο Άρης, ο ήλιος που πάει να δύσει) τους ανακοίνωσα πως αυτό ακριβώς έχει για τίτλο του. Στη συνέχεια τους διάβασα τον τίτλο και για δεύτερη φορά αναρωτηθήκαμε τι μπορεί να είναι αυτή η φιγούρα. Τους έδωσα λοιπόν φωτοτυπημένο τον πίνακα καθώς και διάφορα άχρηστα υλικά  και τα παιδιά έπρεπε να μου φτιάξουν τι νομίζουν οτι είναι η φιγούρα.Ταυτόχρονα δουλέψαμε και τον αριθμό 1.

 Σας παρουσιάζω λοιπόν τα έργα μας:

Καιρός όμως να πάρουμε το καβαλέτο, τα πινέλα και τις μπογιές για να ζωγραφίσουμε όπως ο Miro. 

Νομίζω δεν τα καταφέραμε και άσχημα για πρώτη φορά, δε νομίζετε;












Προς το παρόν αυτά τα νέα μας, έπεται συνέχεια με L. Da Vinci...

Σημ: Σας παραθέτω παρακάτω και το φύλλο εργασίας που τους έδωσα για όποιον ενδιαφέρεται

Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω την Μαρία από το Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο για την πολύτιμη βοηθειά της...


21 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία δουλειά!!!Μπράβο Μένια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπεροχη αναρηση ΜΕΝΙΑ ΜΟΥ ,, ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ,,,ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι μικροί ντεντέκτιβ σου έκαναν φοβερη δουλειά! Περιμένουμε τη συνέχεια Μένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτική αρχή Μένια. Μπράβο. Περιμένουμε τη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπράβο κορίτσι, δυναμικό ξεκίνημα, δημιουργικό αποτέλεσμα !!!!
    σωστούς καλλιτέχνες έχετε στο νηπ/γείο σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή αρχή Μένια στο blog σου και καλή συνέχεια στο πρόγραμμά σας!!!! Περιμένουμε την συνέχεια....!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ .ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ... ΜΟΝΟΑΥΤΟ!!! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕΝΙΑ!!!!ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ!!!ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ......ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στο έχω ξαναπεί! Θα ήθελα πολύ να δούλευα μαζί σου...καταπληκτική δουλειά, χαίρομαι που το πήρες τελικά απόφαση να φτιάξεις το blog σου και να μοιράζεσαι με όλους μας τις φοβερές ιδέες και προσεγγίσεις σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο πολύ ωράια ιδέα και πολύ καλά εκτελεσμένη. Θα το πω στο νηπιαγωγείο του μεγάλου μου.... Μακάρι να το κάνουν... Μια τέλεια σειρά έπίσης για κλασικά έργα τέχνης που βλέπουμε και μας αρέσει είναι η βραβευμένη των Clasical babies http://www.youtube.com/watch?v=XwI4fGcyqlY&list=PLV22lJfjA2X1gGXA6IePt7I_MFUDSzS_K&feature=share&index=1 στο 5.20 περίπου ξεκινάει αυτό με το Μιρό. Τα παραπάνω δεν τα ήξερα αλλά είναι τέλεια.

    Καλή συνέχεια, Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλη αρχη Μενιααααααα!!!!! αν κρινω απο το ξεκινημα σου...φανταζομαι την συνεχειαα!!!
    Μπραβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπημένη μου Μένια,
    Καταπληκτικό το ξεκίνημα! Καλορίζικο και καλοτάξιδο...
    Οι υπέροχες δημιουργίες των μαθητών σου οφείλονται στο τρόπο με τον οποίο εσύ τα βοηθάς να προσεγγίσουν τόσο όμορφα θέματα!
    Έκανα ήδη την πρώτη μου αποθήκευση ...
    Συνέχισε με κέφι και φαντασία!
    Και να ξέρεις ... νιώθω πολύ τυχερή που συνεργαστήκαμε τα δυο τελευταία χρόνια.
    Κατερίνα Αντωνοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ....ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΩ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΣΟ ΠΡΟΣ ΕΣΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΠΙΣΤΕΥΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή αρχή εύχομαι!

    Επίσης, ευχαριστώ για την προσθήκη του παιχνιδιού κυκλοφοριακής αγωγής στο blog :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΠΥΡΟ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ......ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ TΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΙ. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΑΣ!!!ΞΕΠΕΡΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΙΡΟ!!!
    Μ'ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ !!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ !!!ΚΑΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χριστίνα Χαριτίδου-ΚαραμάνηΤρί Φεβ 18, 03:33:00 μ.μ. 2014

    Μένια μου, το πιο καθυστερημένο σχόλιο θα είναι το δικό μου, έτσι για να συνεχίζεις να παίρνεις συγχαρητήρια! Το μεράκι και η αγάπη για τα νηπιάκια σου δεν θα τελειώσει ποτέ και η πληθωρικότητα στην έκφρασή τους θα σε ξεχωρίζει πάντα! Σε αγαπούμε όλοι πολύ, μικροί μεγάλοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθυστερημένο σχόλιο αλλά πολύ όμορφο.....Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Χριστίνα μου, άλλωστε την ίδια αγάπη και εκτίμηση τρέφω και εγώ για εσάς. Να ΄σαι πάντα καλά.

      Διαγραφή

Αναγνώστες