Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

ΜΙΚΡΟΙ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ

ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΜΑ

Φίλοι μου αγαπημένοι γεια σας,
Δειλά δειλά έκανα και εγώ το ξεκίνημά μου στην οικογένεια των bloggers και θα προσπαθήσω μέσα από το δικό μου blog να σας ταξιδέψω στα μαγικά, υπέροχα μονοπάτια του νηπιαγωγείου...
Αν αισθάνεστε και εσείς παιδιά ή ακόμα και αν όχι, αφεθείτε ....και δείτε μέσα από τα παιδικά μάτια πως κατακτάται η γνώση με οδηγό πάντα τη φαντασία, το παιχνίδι, το τραγούδι, τη διάθεση για δημιουργία. 
Σας εύχομαι λοιπόν καλά και απάνεμα ταξίδια.

Ξεκινάω  με την πρώτη μου "σοβαρή" ανάρτηση που είναι το καινοτόμο πρόγραμμα το οποίο θα δουλέψουμε φέτος στο νηπιαγωγείο:


«Μικροί ντετέκτιβ της τέχνης εν δράσει»

 
Αφορμή μου δόθηκε για να ξεκινήσω την γνωριμία μας με τους ζωγράφους(σημ: είχε προηγηθεί ενημέρωση των παιδιών σχετικά με χρώματα και μίξεις, την έννοια ζωγράφος, ατελιέ,εργαλεία-αντικείμενα που χρησιμοποιεί, διαχωρισμός πίνακα ζωγραφικής και φωτογραφίας κλπ.)   η παρακάτω ρήση :
"Χρειάστηκε να γεράσω για να μάθω να ζωγραφίζω σαν παιδί" H. Miro 
Τι καλύτερο λοιπόν να ξεκινήσω με τον MIRO JUAN που πραγματικά τα έργα του είναι τόσο απλά που εύκολα θα μπορούσα να κεντρίσω το ενδιαφέρον των παιδιών μου.
Τους παρουσίασα λοιπόν έργα του καθώς και animation video και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τα έντονα βασικά χρώματα, το μαύρο περίγραμμα καθώς και με τα απλά  σχέδια. 

Στη συνέχεια τους έδειξα διάφορα έργα ζωγράφων αναμεσά τους και του Miro  και προσπαθήσαμε να βρούμε αυτά του Miro


 Σταθήκαμε στον συγκεκριμένο πίνακα: "Φιγούρα μπροστά από τον κόκκινο ήλιο


και τα παιδιά άρχισαν να τον μελετούν. Προσπα θήσαμε να καταλάβουμε τι μπορεί να είναι αυτός ο κόκκινος κύκλος μέσα στο μπλε φόντο. Μετά από πολλές διατυπώσεις όπου καταλήξαμε πως  είναι ήλιος (πραγματικά ακούστηκαν φοβερές ιδέες όπως κοκκινόψαρο μεσα στη θάλασσα, ο Άρης, ο ήλιος που πάει να δύσει) τους ανακοίνωσα πως αυτό ακριβώς έχει για τίτλο του. Στη συνέχεια τους διάβασα τον τίτλο και για δεύτερη φορά αναρωτηθήκαμε τι μπορεί να είναι αυτή η φιγούρα. Τους έδωσα λοιπόν φωτοτυπημένο τον πίνακα καθώς και διάφορα άχρηστα υλικά  και τα παιδιά έπρεπε να μου φτιάξουν τι νομίζουν οτι είναι η φιγούρα.Ταυτόχρονα δουλέψαμε και τον αριθμό 1.

 Σας παρουσιάζω λοιπόν τα έργα μας:

Αναγνώστες